понеділок, 11 березня 2024 р.

«Шевченко - голос душі українського народу" підведення підсумків літературно -мистецький онлайн-конкурс "Ходімо дальше, дальше - СЛАВА, а слава ЗАПОВІДЬ моя "

   Для шанувальників літературної спадщини Великого Кобзаря перші весняні дні - це можливість щоразу по-новому осмислити його поетичні та прозові твори, краще осягнути минуле та зрозуміти сучасне. В рамках заходів, присвячених відзначенню 210 річниці від дня народження Тараса Шевченка бібліотеками Виноградіської ОТГ проводився літературно -мистецький онлайн-конкурс "Ходімо дальше, дальше   -  СЛАВА, а слава ЗАПОВІДЬ моя ". Сьогодні в читальній залі дитячої книгозбірні відбулося підведення підсумків конкурсу та нагородження переможців.

 І місце у номінації “Поговоримо крізь століття, Кобзарю” -театралізована композиція літературно-мистецького конкурсу «Ходімо дальше, дальше – СЛАВА,  а слава – ЗАПОВІДЬ моя» - колектив Виноградівської бібліотеки-філії для дітей №2

ІІ місце у номінації “Поговоримо крізь століття, Кобзарю” -театралізована композиція літературно-мистецького конкурсу «Ходімо дальше, дальше – СЛАВА,  а слава – ЗАПОВІДЬ моя» - Зевдій Марія Юріївна -бібліотекар бібліотеки-філії №4

 

І місце у номінації “Його слово стельться барвінком” - декламування поезії Т.Г.Шевченка літературно-мистецького конкурсу «Ходімо дальше, дальше – СЛАВА,

а слава – ЗАПОВІДЬ моя» - Котлан Тетяна Петрівна бібіотекар І кат. бібліотеки-філії №7 с.Велика Копаня

 

ІІ місце у номінації “Його слово стельться барвінком” - декламування поезії Т.Г.Шевченка літературно-мистецького конкурсу «Ходімо дальше, дальше – СЛАВА,

а слава – ЗАПОВІДЬ моя» - колектив Виноградівської бібліотеки-філії №3

 

ІІ місце у номінації “Його слово стельться барвінком” - декламування поезії Т.Г.Шевченка літературно-мистецького конкурсу «Ходімо дальше, дальше – СЛАВА,

а слава – ЗАПОВІДЬ моя» - Богля Оксана Іванівна бібіотекар І кат. бібліотеки-філії №11 с.Дротинці

 

І місце у номінації “Шевченків світ в буянні фарб” літературно-мистецького конкурсу

«Ходімо дальше, дальше – СЛАВА, а слава – ЗАПОВІДЬ моя»  - колектив бібліотеки-філії №5 с. Олешник

ІІ місце у номінації “Шевченків світ в буянні фарб” літературно-мистецького конкурсу

«Ходімо дальше, дальше – СЛАВА, а слава – ЗАПОВІДЬ моя»  - Горват Ганні Іванівна ібіотекар І кат. бібліотеки-філії №13 с. Підвиноградів

 

“Краще естетичне оформлення бібліотеки” - літературно-мистецького конкурсу

«Ходімо дальше, дальше – СЛАВА, а слава – ЗАПОВІДЬ моя»  - Феєр Інга Михайлівна бібіотекар І кат. бібліотеки-філії №16 с. Букове.




















Немає коментарів:

Дописати коментар