середу, 13 квітня 2016 р.

"Читай та будь здоровим!"

    Що може бути важливішім і ціннішим у світі за здоров’я дитини? Здорові діти, здорові люди — це основа існування здорової держави. 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я і цьому дню була приурочена благодійна акція "Читай та будь здоровим!", яка пройшла у дитячому відділенні Виноградівської районної лікарні. Підвалини міцного здоров’я закладаються у дитинстві. І багатьох батьків цікавлять питання, що треба робити, аби дитина росла здоровою. Враховуючи це, для батьків та їх дітей бібліотекарі підготували пам'ятки та інформаційні листівки:„Правила поведінки і виховання для дітей і батьків”, „Підростаю з книжкою я”, „Навчіть дитину любити книгу”, „Книги для дорослих і дітей”, „Лікування казкою”, „Читаємо сім’єю”, „Шпаргалка для батьків”.

    На прикладі літературних героїв та героїв мультфільмів діти вчаться дотримуватися здорового способу життя, дізнаються про те, що є корисним для їхнього організму, а що - шкідливим. Для дітей працівники бібліотеки провели літературно-пізнавальну гру «Хто здоровий – той сміється, хай йому усе вдається», калейдоскоп здоров’я «Я здоров’я бережу, сам собі допоможу»; голосні читання казок Надії Надеждіної "М'ята - наш друг", "Часник від усіх хвороб"

    Всі пацєнти дитячого відділення отримали в подарунок мяку іграшку та дитячий журнал.








Немає коментарів:

Дописати коментар